Klachtenprocedure
TopMeubelSteigerhout staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de afspraken volgens de overeenkomst gesloten met u als klant. Mocht u toch een beroep willen doen op de klachtenprocedure dan vindt u hieronder de voorwaarden.
1. ledere levering is te beschouwen als op zichzelf staand, zodat klachten op een bepaalde levering betrekking hebbende geen invloed kunnen uitoefenen op welke andere levering en/of daaruit voor de koper voortvloeiende verbintenis(sen) dan ook.
2. TopMeubelSteigerhout beslist of de producten ten aanzien waarvan een klacht gegrond is bevonden zullen worden vervangen of gerepareerd, dan wel de koopprijs wordt terugbetaald.
3. De goederen mogen niet door de koper worden teruggestuurd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van TopMeubelSteigerhout. Het verlenen van deze toestemming impliceert niet de erkenning dat de teruggezonden goederen een defect hebben of anderszins niet geschikt zijn.
Indien u een klacht heeft over een geleverd meubel willen we u verzoeken om ons een mail te sturen op [email protected] met uw factuurnummer en de klacht duidelijk omschreven. Indien mogelijk ontvangen we tevens duidelijke foto’s van het product. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en voor een passende oplossing zorgen.
Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de Topmeubelsteigerhout.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.